Lilypie Kids Birthday tickers

3 Mart 2008 Pazartesi

Cumartesiler Pazarlar Olmasa

Yine bir Cumartesi gezisi.. Hava güzel, anne evde, Burak var.. Bize de helva yapmak düşer. Yaptık ta.
LC Waikiki ile başladık,Nişantaşı albiminiye, cadde üstünde görülen çocuk/bebe mağazalarına .. E ne aldık derseniz? Pek bişey değil. Çünkü bendeniz yine bişeycikleri beğenemedim. Birde yazla kış arası olunca yeni ürünlerimiz geliyor diyen satış elemanlarına takıldım. Gezmekten tozmaktan ufak tefekten başka birşey yok yani bize kalan. Ama güzel bir hava aldık.
Burak arabasından inip yollarda yürüdü.
Arada düştü malesef ama düşmeden olmuyormuş, bu aşamalar böyle geçiyormuş. Elinden tutup yürüttüm. Çok heyecanlı be. Çok ta havalı. Yanımda yakışıklı bir prens ben de ana kraliçe. Ayy ay ay. Kanatlarım olsa uçucam..
Yavrumla el ele.
Ne saadet.
Yakında eşofmanları giyip ana oğul sabah koşuları düzenliycez.
Katılmak isteyen varsa buyursun:)

9 Comments:

OZY- said...

Maaşallah maaşallah yavrukuş yürüyor,ne büyük mutluluk Allah bana benim yavru kuşumun yürüyüşünü de göstersin inşallah...
Sezai Karakoç'un bloğundaki şiiriyle üniversiteye başladığım ilk yıllarda tanışmıştım ve o günden beri favori şiirimdir,gerçekten çok güzel...Hatta "Sevgi" adlı yakın arkadaşımı devlet yurdu koridorunda bağıra bağıra "Sevgili eyy sevgili,en sevgili" diye çağırırdım.
Ahh nostalji yaptırdın bana;)

AYSUN said...

Biz katılabiliriz koşulara ama sadece pazar sabahları:)

gül said...

kararsız arkadaşım alamadın mı bir şey ihtiyacın yokmuş demek boşver yakında yeni modeller çıkar onlardan alırsın

ahmetselimveannesi said...

cocukların elinden tutup yurumek hem anne ıcın hem bebek ıcın buyuk ozgurluk degıl mı :) gercı yurumeyı bıraz daha ılerletınce bu sefer kafaları nereye eserse oraya gıtmeye calısıyorlar. bızım oglan kosuyor bız de arkasından takıpteyız :)

muko said...

Merhaba,ne kadar tatlı oğluşun var maşalahh Allah bağışlasın

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) said...

OZY...
Herkesin EY SEVGİLİsi, EN SEVGİLİsi varmış yani.

AYSUN...
Pazar sabahları da olsa sadece yine de bekleriz buyrun.

GÜL....
Yeni modelleri bekliyoruz bakalım.

AHMETSELİM'İN ANNESİ...
Evet sonraki aşamada da aman elimizden kaçmasın diye korkma aşaması olacak heralde. Hele bu İstanbulda, bu vızır vızır arabalarda. Yandık.

MUKO...
Teşekkür edrim, Rabbim hepimizinkileri bağışlasın. Nazardan korusun..

sühendan said...

Tek çocuklu gezmenin tadını çıkarın.Ben iki çocukla pek cesaret edemiyorum ama pek evde durduğum da söylenemez.Ama biz mağazaları gezemiyoruz.Çünkü ikisi de öyle yerlerde durmuyor.Ancak ev gezmeleri yapabiliyoruz.

AsYa said...

yakınız o zaman :) bende maçka parkında götürücem Efe'yi bu aralar..sabah koşularına seneye katılabiliriz biz artık:))

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) said...

SÜHENDAN,
Ancak ev gezmesi yapıyorsanız sizi de ev gezmesine bekleriz:)

ASYA,
Bence seneyi beklemeye gerek yok emekleyenlere ayrı bir parkur ayarlıycaz hemen yanımızda:)
Yeter ki isteyin, siz katılımcı olun biz de organizasyon çok....