Lilypie Kids Birthday tickers

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Özlemişim, hem de çok...


Uzun zaman olmuş yine.
Bir facebook takıntılısı oldum çıktım, geçen zamanda. Ama orda bile sıkılabiliyormuş insan. Ben de sıkıldım biraz.
Blogumu özledim hem de çok.
...
Kocaman güzel bir tatil dönemi geçiriyoruz.
Tatil olması sebebiyle çok huzurlu ve rahat bir Ramazan ayı da geçiriyoruz, şükürler olsun.
Okul açılınca şu sakin, sessiz ve huzurlu günlerimi çok arayacağımdan sebep her anın tadına varmaya gayret ediyorum.
Güzel kitaplar okuyorum, uzun ve tatlı uykular uyuyorum. Yavaş yavaş demlene demlene yemekler pişiriyorum.
Çamaşırları sererken üçer beşer kere silkeliyorum. Astığım çamaşırı kurur kurumaz toplayabiliyorum.
Kızmadan, sinirlenmeden, acele etmeden yaşamak ne güzel. Ne tatlı birşeymiş.
Demek ki sorun biraz da hayatın hızlı akışındaymış. Böylesi aheste olunca çok daha duru görünebiliyormuş herşey...

...
Burak YAVRU KUŞUsu nasıl derseniz; çok iyi Allah'a şükür.
Sorular,anlamlandırmalar, yorumlar... Ahhh neler neler...
Öyle bir çenebaz ki, herkesi susturup öyle şaşırtıcı laflar ediyor ki, anlatılacak gibi değil.
Hareket deseniz son sürat devam. Allahım onun enerjisinin bir kısmı bende olsa yetecek.
Şaşırıp şaşırıp kalıyorum hallerine.
...
İki üç gündür bir yapboz aşığı oldu kendisi. Çok eğleniyor. Tamamlayıp tekrar bozuyor. Her tamamlamadan sonra bir başarı mutluluğu yaşatıyor kendine.
...
Oruçtan sebep pek fazla gezip tozamıyoruz tabi. Ananesine telefonda"Sen de hep evde misin, dışarı çıkmıyor musun? " diye soruyor :)
...
Bizde son durumlar böyle kısaca. Yakın zamanda uğramayı ve blog arkadaşlarımı bir bir ziyaret etmeyi düşünüyorum kısmetse. Şimdilik hoşçakalın.

1 Comment:

Adsız said...

Her Marka Notebook Driver'ın adresi burası bekleriz.