Lilypie Kids Birthday tickers

2 Temmuz 2009 Perşembe

DENİZ,KUM,GÜNEŞ....... TATİL!!!!!!!!!!!!!!

Yarın Allah nasip ederse tatile gidiyoruz.
Deniz, kum, güneş tamam da içimiz buruk, ağlamaklı ağlamaklı gidiyoruz tatile.
Bir yarımızı burda bırakarak.
Baba kuşa hain patrondan izin yokmuş. Hain mi hain ötesi bişey bu patron.
Neyse bakalım etme ve de bulma dünyası, hatta keser döner sap döner patron bey, ve hatta şu çitleyen reklemındaki ERSİN gibi birgün karşına çıkıverirsek senin görüverirsin.

Ayyy aslında çoook yazacak şey var ama bende zaman yokkiiiiiiiiii.
Koşturmaca koşturmaca geçen günler.

Birkaç gün önce misafirimiz vardı, seminer döneminde. Onlarla İstanbul turu yaptık en miniğinden. Onlar gitti bendeniz ipini koparmışçasına turlara devam.
Herbirinin sebebi vardı tabi, arkadaş ziyareti, alışveriş falan filan.

Neyseki bu son gün evden hiç çıkmadım ama ancak toparlandım.
Sayılır zira valiz hala yarım.

Neyse her insan evladına hayırlı bir tatil diliyorum, insan evladı olmayan, özellikle hain olan patronlar bu tatilde hemencecik ettiklerini buluversinler işşallah. AMİN AMİN AMİN

( Neyse gene tevbe diyelim belki kalbi sonradan yumuşar:) :)

Tatil anılarımızın ve ruhumuzun dingin bedenimizin dingin haliyle yeni sezonda görüşmek ümidiyle.....


ÖPÜCÜKLER SİZİN İÇİN...............

6 Comments:

siyap said...

iyi tatiller canım...
inşallah patron kişisi biraz geç de olsa insafa gelir ve eşini de tatilinize katar.bol bol eğlenip foto çekin de biz de gitmiş kadar olalım :))
sevgileeer,bizden de size öpücükleeer...

SMİLENA said...

iyi tatiller !!!

muko said...

hain patron inşş insafa gelirde ailecek tatilinizi yaparsınız.
iyi tatiller

Metehanın annesi Şirin said...

iyi tatiller ;)

Abi said...

iyi tatillerrrr...:)

уαѕємin... said...

patron kisisi umarım insafa gelmiştir :))

ee siz dönmediniz mi hala :) bekliyoruz resimleri maceraları :)