Lilypie Kids Birthday tickers

23 Şubat 2008 Cumartesi

Gökten Zembille İnerken









Yavru kuşumu oturmaya başladığı zamanlarda(5.aydan sonra) sepetin içine oturtuyordum. Nereye koysan orda kalıyordu. Yatırıyorsun yatıyo, en fazla sağa sola dönüyo..
Şimdi nerde sepete koyacaksın Burak'ı? Mümkün mü?

Canım yavrum ne çabuk büyüyorsun sen annem. Zaman dursun istiyorum bazen. Yavrumun her anını doya doya yaşayayım. Tam kanamadan bir sonraki aşamaya geçiyoruz. Aslında ne tezat değil mi? Hem büyüsün istiyorum hem büyümesin. Beyazın pisikopatı gibi: Büyümeni istiyorum ama hep bebek kalmanı da istiyorum. Anlıyosun di mi?:) :)

Canımsın, yavvrumsun, canımın içisin, mis kokulumsun, herşeyimsin, bebeğimsin, doymadığım doyamadığımsın....

2 Comments:

iltiriş said...

Rabbim analı babalı büyütsün ve ona sağlıklı mutlu ve Rabbimin rızasını kazanan bir hayat bahşeder inşallah

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) said...

Teşekkür ederiz, 3K'ya. Hepimize aynı güelliklerde bir hayat versin Rabbim.